Welcome. Do follow me and leave comments| Follow or Dashboard

Friday 19 October 2012

MERDEKA SEM 3


KAMI MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !

Final Exam sudah habis J

      ALHAMDULILLAH, bersyukur sangat2 sebab dah habis final exam untuk semester 3. Dah la paper last 19hb. Orang lain dah balik rumah awal2 dah, kiteorg je kelam  kabut nak study then exam lgi. Dah la paper last (akaun) susa. Ada aku tak sempat jawab sebab tak cukup masa. Bila piker balik risau sangat, tapi malas nak piker.aku nak rilek2 duduk rumah.

     Cakap pasal final exam sem ni, aku rasa result aku teruk sangat. Yelaa..sebab aku jawab pon mcam hareeemm je. Aishhh… kalau dah lulus pun, aku dah bersyukur sangat2.  okay. Dah tamat cerita pasal exam, sekarang aku just nak bagitau sekarang tengah cuti !!!!!!!!!!!!!! SANGAT2 SERONOK J
Nanti kalau aku rajin, aku nak tulis blog lagi, actually aku malas  ni, sebab nie lah pendek dan tahpape. 

Terima kasih sudi baca :)

1 comments:

Unknown said...

tahniah tahniah tahniah! pasni cuti. yuuhuu! :))