Welcome. Do follow me and leave comments| Follow or Dashboard

Friday 16 September 2011

Dahulu dan Sekarang Seperti Bumi dan Langit

Assalamulaikum



dulu awak cakap dekat saya
“awak..saya sayang sangat kat awak, awaklah yang terbaik yang pernah saya ada. Saya tak sanggup nak tinggalkan awak.”

Dulu awak selalu mesej saya,
Dulu awak selalu telefon saya,
Dulu kalau tak mesej jer, awak terus telefon saya,
Dulu kalau awak telefon saya awak cakap lembut- lembut je,
Dulu kalau kita terjumpa awak senyum-senyum malu,
Dulu awak selalu nyanyikan untuk saya lagu,
Dulu awak selalu kejutkan saya tido,
Dulu awak tak pernah marahkan saya,
Tapi…
Sekarang awak cakat dekat saya
“ maaf, saya dah tak ada perasaan apa-apa kat awak. Saya nak berkawan je dengan awak. Dan sejak bila pula kita “couple’ ???”
Sekarang awak dah mula marahkan saya, awak cakap saya emo
Sekarang awak cakap awak sibuk, sebab subjek awak susah
Sekarang awak jarang telefon saya,
Sekarang saya je selalu mesej awak tapi awak tak pernah nak balas,
Sekarang awak dah menjauhi diri dari saya,
Sekarang awak dah mula bosan dengan saya,
Sekarang awak selalu tak layan saya dekat ‘facebook’,
Sekarang awak dah pandai tangkap gambar dengan perempuan lain
Rupa-rupanya awak curang dengan saya,
Awak dah ada perempuan lain,
Tapi awak cakap dekat saya,
Awak nak ‘focus’ dekat pelajaran,
Tapi …..
Bersambung…

Terima kasih sudi baca :)

0 comments: