Welcome. Do follow me and leave comments| Follow or Dashboard

Friday 16 September 2011

Terima kasih di atas ruang yang diberikan


Assalamulaikum,


Periga cari timba?
Adakah ia wujud?
Ye..memang ia wujud
Seperti ada satu hadis yang menyatakan itu,
Maaf sebab saya terlupa tentang hadis itu.
Apalah nasib badan
Kalau kekasih curang.
Adakah itu adil?
Perempuan hanya syok sendiri?
Ye..saya memang terkejarkan awak
Saya memang tergilakan awak
Saya memang sayang kat awak
Saya tak sanggup berjauhan dengan awak
Saya rindu nak kita macam dulu
Awak tak kacak pun
Tapi kenapa saya gilakan awak?
Mungkin inikah cinta?
Cinta itu buta
Tidak kisah buruk atau cantik rupanya
Dari dulu lagi,
Kawan-kawan suruh tinggalkan dia
Saya degil sebab saya sayangkan awak
Terima kasih kawan, kerana memberi nasihat kepada saya
Maafkan saya sebab dulu saya tak dengar cakap kawan
Akhirnya,
Saya yang merana.
Tak apalah..
Saya kuat, saya tak pernah menyesal mencintai awak.

Terima kasih sebab beri saya ruang untuk mencintai awak.


Terima kasih sudi baca :)

0 comments: