Welcome. Do follow me and leave comments| Follow or Dashboard

Friday 16 September 2011

KAWAN ITU UMPAMA JANTUNG KU..

Assalamulaikum

Alhamdullilah..
Terima kasihTuhan sebab telah kurniakan saya kawan-kawan yang baik
Semasa saya dalam kesusahan mereka sentiasa ada
Semasa saya dalam kegembiraan mereka sentiasa ada
Walaupun kita berjauhan kawan, saya tetap sayangkan kamu
Kawan..
Terima kasih sebab tolong berikan sokongan kepada saya
Terima kasih sebab hiburkan saya jika saya sedih
Terima kasih kawan sebab segalanya
Andai kamu tiada di dunia ini
Hidupku tidak sempurna tanpa kawan
Maaf sebab selalu menyusahkan awak kawan,
Semasa saya sedih disebabkan masalah
Kawan yang tolong memberi sokongan
Saya amat saying kepada awak kawan
Saya harap perhubungan kita tidak akan terputus kawan
Semoga awak sentiasa bahagia di sana
Andai awak pergi dahulu ..
Saya akan sentiasa mendoakan kebahagian awak di dunia dan akhirat

p/s : alhamdullilah. Setakat ini semua kawan- kawan saya baik dan sangat sayang kat awak kawan



Terima kasih sudi baca :)

0 comments: