Welcome. Do follow me and leave comments| Follow or Dashboard

Friday 16 September 2011

Lelaki itu tak sayang saya ke?

Assalamulaikum

Saya nak kongsi sikit ciri-ciri laki yang dah memang tak saying kita dah. Ini adalah pengalaman saya. Ikhlas dari saya.


Ciri-ciri laki itu dah tak sayang kamu
- Sentiasa menjauhkan diri dari awak
- Apabila mesej, tidak akan dibalas
- Apabila ditelefon, tidak akan diangkat
- Apabila tulis di ‘wall’ fb nya tidak dibalas, malah dipadam terus
- Apabila chat, tidak dibalas
- Apabila ditanya, “kenapa awak tak balas mesej saya?, dia berkata.. saya sibuk, lainkali la mesej”.
- Kenapa tak mesej saya?, sebab tak ada topic nak cakap apa
- Kenapa tak nak telefon?, bazir kan duit je
- Selalu kita saja yang topupkan dia
- Selalu kita saja yang kene mengalah
- Selalu kita saja yang salah
- Bila di ajak keluar, banyak alasannya

Ini adalah ciri-ciri lelaki itu..
Awak tak nampak ke yang dia memang dah tak sayangkan awak?



Terima kasih sudi baca :)

0 comments: