Welcome. Do follow me and leave comments| Follow or Dashboard

Monday 30 April 2012

Hari yang mendebarkan students

Assalamualaikum dan selamat berblogwalking semua

       Hari Jumaat aritu, result untuk sem 2 dah keluar. Berdebar-debar giler! Aku bangun tepat pukul 9.00pgi, terus bukak lappy. Then, bukak student portal. ALHAMDULILLAH, result aku okay. Naik la jugak 0.02. ngee..  ! aku x expect langsong yg result aku akan naik, aku mmg target result aku turun sem ni. Yela, sem ni aku tak serius sgt study. Lagipun, mcm2 mende yg berlaku time exam aritu. Huhu

       Bersyukur sgt2 ! ^^ paper MGT mmg aku tak leh jwab la aritu. Mmg byk salah, tpi aku pelik jugak asal la result dia bagus.huhu dari sem lepas lagi BEL aku B+, L sdey btol. Aku mmg tak terer English la. Takpe2, lepas nie, sem depan.aku berazam nak belajar English btol2. Hehe tapi…aku tak minat la English. Huhuhu

       Actually, aku tak bgtau dekat mak aku lagi pon result aku. Huhu aku nak kasi salinan result tu je trus. Aku harap dorang gembira dengan result aku. Yela, dulu time sekolah menengah aku selalu dapat result terok. Alhamdulillah, sekarang Allah dah bagi aku rezeki yg aku mintak dari dulu lagi. Tiba-tiba aku rase sedih sgt, rase nak nangis pon ade. Tapi…aku takot la nk balik u nnti, yela.. aku tau mcm2 akan berlaku nnti.

Miss Amy bersama AC1102A
       Cerita pasal result ni, dulu time kat u la. Kawan2 aku marah kat aku, cakap aku ni belajar tak pon, tapi result gempak jugak. Okay. Mmg aku tak nafikan, mmg aku jarang study dalam bilik. Tapi aku nk bgtau kat korg ,time kelas aku focus. InsyaAllah, maybe tu sbb aku boleh tangkap. Betol org ckap, yg penting kena focus time kelas. Sebab time dlm kelas tu la waktu yg paling penting. Semua yg lecturer cakap tu kita kena igt n focus. Konfem keluar exam. Kadang2 sedih jugak, yela. Maybe tu rezeki..jangan la salahkan aku. N lagi satu, jangan ikot cara aku belajar. Mungkin kita lain2. Setiap org ade cara belajar masing2 kn, maybe aku lebih selesa belajar keadaan senyap.

Okay, dah la cerita pasal result ni. Result ni hanyalah nak mengukur kita punya strength dalam akademik. Jangan nak mengungkit dah pasal result masing2 lepas ni. Focus untuk sem 3 pulak. LAW ! tunggu saye sem depan, huhuhu

Lupa pulak, di kesempatan ini, haha aku nak ucapkan terima kasih gila2 dekat lecturer2 aku yg banyak bagi tunjuk ajar kat aku dan rakan2. Kepada :

  • MISS AMY
  • MADAM FAIZAN
  • EN YUZAI
  • MADAM NADIA
  • MADAM SARAH
  • USTAZ YUSOF
  • BPC 


Terima kasih sudi baca :)

3 comments:

BANAFEVER said...

kita senasib la. alhamdulillah, result saya pon memang super duper meningkat untuk sem 2 ni. pape pon tahniah for your result and good luck for 3rd sem nnti yeah.

jemput ke blog ye ^_^
http://mydreamzworlds.blogspot.com/

❤ aQma_maNaF ❤ said...

Thanx :)goodluck jugak dekat awak sem depan. sama2 kita berjaya

Noor Maizan said...

tq join, boleh semak disini ye :)

http://missobsesi.blogspot.com/2012/04/senarai-kawan-kawan-bloglist-mai.html