Welcome. Do follow me and leave comments| Follow or Dashboard

Monday 16 April 2012

I am Left Handed

Salam  Satu Malaysia


      Tajuk entry aku kali nie, left handed ataupun dlm bhsa melayu, tangan kiri ataupun kidal. Aku salah seorg yg tgn kidal. Actually, aku bgga jdi kidal. Yela, sbb lain dari org lain. Kiranya mcm special la kn. Hehe melalui pemerhatian aku, major yg tgn kiri nie terer dlm matematik. Bab2 mengira ni dia no 1 la kn. First time aku msuk kelas utk sem 1 aritu, ramai gila budak kelas aku yg kidal. Maklumla, budak account. Yg minat2 mengira tue dia la. Hahaha




things that other people say about me ^^


okay. kat atas nie, adalah 12 fakta mengenai org kidal okay, baru aku tau, hahaha ade pro and contra dia. semua nya ade kelebihan n kekurangan masing2. ni hanyalah kajian org, setiap org ade ciri2 masing2 :)


nie bukti aku adalah kidal. ahaha gambar mase waktu BEL. kononnya rajin la tu.

aku kidal dari kecik lagi, aku menulis tgn kiri. main badminton tgn kiri. mkn guna sudu pon tgn kiri. *tak elok tau. actually, dh rmai org tegur aku jgn mkn guna sudu pkai tgn kiri, tpi... tu la.susa, :( insyaAllah. aku akn try berusaha utk tiggalkan habit ni. tapi, Alhamdulillah. aku tak guna tgn kiri mase mkn guna tgn. hehehe

 korang ade kawan2 atau sfamily tgn kiri tak ? ataupun korang yg tgn kiri ? ape yg korg tak suka kat org kidal ni ?? yg pelik. 

Terima kasih sudi baca :)

0 comments: